Groepslessen(Openlucht in de zomer)

Uurrooster

Tarieven

Inschrijven via sportwebshop

Spierversteviging en cardio-oefeningen op hippe muziek. Een dynamische les met eenvoudige doch expressieve choreografieën. Geen gewone work-out maar een straffe training met een hoge FUN-factor! geschikt voor iedereen!

Woensdag (10u30) – Katrien

Misschien ook leuk: Burn en Strong Butt&Ab’s

Een full body work-out voor een strak lichaam, krachtige flexibele spieren en een betere conditie! BBB in een modern jasje.

Woensdag (18u30)  en  (19u30) – Barbara

Maandag (11u) -Barbara

Misschien ook leuk: Strong Butt&Ab’s en Body Tonic

VANAF 2/7/20

NEVER MISS A CHANCE TO DANCE!!!

Dance fitness gebaseerd op ballroomdans – partner free!!
Workout met geweldig veel fun, muziek waar je gewoon op wil bewegen van alle genre, zet jouw hersenen uit en ….VOEL!!

Donderdag (11u) – Tanja

Vrijdag (10u30) vanaf 24/7/20-14/8/20 , Tanja

Misschien ook leuk: Zumba, Afro Brazil en Samba Fit

Voor de durvers: intensieve outdoor work-out voor een boost van je conditie en kracht. Deze training gaat altijd in openlucht door! Weer of geen weer, je sport buiten in het groen en ademt de zuurstofrijke lucht van het park in.

Dinsdag (19u30u) – Bruno

Vrijdag (18u)- Bruno

Zondag (10u30) –  Bruno

Verbetering van de lichaamshouding door versterking van de buik- en rugspieren. De pilates oefeningen zorgen voor meer lenigheid, kracht, core stabilisatie en spierbeheersing. De beste work-out om je tegen lage rugpijn te behoeden.

Vanaf 2/7/20 Een toegankelijkere versie(Easy Pilates) van deze les gaat door op vrijdag (14u) -Tanja

maandag 19u- Didi

donderdag 18u45- Didi

zaterdag (10u) – Didi

Misschien ook leuk: Flow Pilates(*tijdelijk uitgesteld tot september 2020) en yogalates

TERUG op het programma vanaf 24/7/20 t.e.m. 14/8/20

Voor beginners en voor diegenen die een rustige aanpak waarderen.

Verbetering van de lichaamshouding door versterking van de buik- en rugspieren. De pilates oefeningen zorgen voor meer lenigheid, kracht, core stabilisatie en spierbeheersing. De beste work-out om je tegen lage rugpijn te behoeden.

Vrijdag (14u) Tanja

NIEUW: Deze nieuwe les van Didi zorgt voor super gespierde billen en platte buik. Je verbrandt, je verstevigt en geeft vorm aan je Glamour Body onder begeleiding van stevige beats. We gebruiken daarvoor gloednieuwe Glute Bands maar ook elastieken, gewichten en steps.

Donderdag (19.45)- Didi

Misschien ook leuk: Burn en Cardio Fitness

https://www.youtube.com/watch?v=3Be-MPBCNH0&feature=youtu.be

Hatha Yoga

Deze traditionele yoga waaruit alle overige stijlen en variaties zijn ontstaan is een goeie vorm om mee te starten als beginner. Tijdens de hatha yogalessen worden verschillende inspannende en ontspannende houdingen afgewisseld, en dit in combinatie met bewuste ademhaling en aandachtsmeditatie. We nemen op maandagochtend de tijd om het lichaam op te warmen alvorens we de zonnegroet uitoefenen.

Maandag (10u) -Heidi

Ashtanga Power Yoga

Deze krachtige en dynamische yogavorm is gebaseerd op de traditionele Ashtanga series. Ashtanga yoga bestaat uit een vaste reeks van houdingen (asana’s) die op het ritme van een diepe, bewuste ademhaling in elkaar vloeien. De warmte energie die hiermee wordt opgewekt, zuivert het lichaam en versterkt de spieren. Resultaat: een kalme geest in een soepel en gespierd lichaam.
Dinsdag (19u) – Natasha

Power Yoga Flow

Yoga Flow, energieke flow die je batterijen terug oplaadt en je heerlijk doet ontspannen. De yoga stijl is voornamelijk Vinyasa yoga gericht op vloeiende en energieke bewegingen, gecombineerd met geconcentreerde ademhaling.

Donderdag (20u45) Roby

Oefeningen uit pilates en yoga zorgen voor versterking van de spieren rond de wervelkolom, groter bewustzijn van je lichaam, meer souplesse, core stabiliteit en coördinatie.

Woensdag (9u30) – Katrien

Misschien ook leuk: Pilates, Mindful Pilates en Yoga

https://www.youtube.com/watch?v=2VB2-QSoMac

Nieuwe creatie van Mano: Een swingende cardio work-out op de ritmes van Braziliaanse samba: je ontwikkelt conditie, ritmiek en voelt de warme zuiderse vibes!

Woensdag (20u30)- Mano

Misschien ook leuk: Afro Brazil en Zumba

Een stevige danswork-out op aanstekelijke latinomuziek, fun verzekerd!
Salsa, merengue, reggaeton, samba en cumbia wisselen mekaar af in een stevige tempo. Cardio training wordt afgewisseld met oefeningen die verwerkt worden in de gemakkelijke dans-choreografieën. Zumba is party en sport in elkaar!

Maandag (20u) Didi

zaterdag (11u) – Didi

Misschien ook leuk: Afro Brazil en Samba Fit

Vind rust door naar je innerlijke te werken a.d.h.v. rustige bewegingen en meditatie.

zondag (11u30) – Mei Lan

Misschien ook leuk: Tai Chi en Mindful Pilates

Tai Chi is een oude Chinese krijgskunst die nu vooral beoefend wordt om de gezondheid en ontspanning te bevorderen.Door middel van vloeiende bewegingen uit de natuur wordt gewerkt aan evenwicht, relaxatie en concentratie op het nu.

Maandag (17u)- Noella De Wechter

Misschien ook leuk: Qi Gong en Mindful Pilates

Samba-ritmes met een glimlach. Deze opzwepende work-out op Braziliaanse muziek verbetert jouw conditie, coördinatie en ritmiek.

Dinsdag (19u) en vrijdag 19u – Mano

Misschien ook leuk: Samba Fit en Zumba

Jou Inhoud Komt Hier

Cardio-toestellen wisselen af met kracht oefeningen onder begeleiding van een sportcoach! Wil je fitnessen onder begeleiding? Dit is het uur wanneer je in de fitness@The Park moet zijn! Je wordt naar jouw volgende fitnessniveau gebracht door onze sportcoach van dienst.

Donderdag (19u)- Bruno

Misschien ook leuk: Out door workout, Burn en Strong Butt &Ab’s

Pilates in vloeiende bewegingen op muziek – enige ervaring helpt om met gemak te kunnen volgen maar ook geschikt voor beginners.

Maandag (19u30) – Didi

Donderdag (18u45) -Didi

Misschien ook leuk: Pilates, Easy Pilates en Mindful Pilates

Full Body Stretching

Om zijn danspresaties op niveau te houden, stretcht onze danser en choreograaf Mano Amaro zijn spieren elke dag. In deze les, begeleid door ontspannende soundscape muziek, werk je aan je spieren om ze soepel en lenig te houden. Door te stretchen maak je spieren langer, minder stijf en voorkom je blessures. Dit is noodzakelijk aangezien je spieren de neiging hebben te verkorten door training, overbelasting of lange zitperiodes. Op een voorzichtige manier worden goed gekozen rekoefeningen uitgevoerd en wordt nauwkeurig gelet op een correcte houding. Toegankelijk voor alle leeftijden.

Maandag 18u30 (Mano)

Misschien ook leuk: Pilates en Yogalates

Mindful pilates

Didi introduceert een nieuwe en unieke combinatie van Mindfulness en Pilates in een les! Je verbetert niet enkel je houding en spierkracht maar ook je concentratievermogen en lichaamsbesef. Je leert te focusen op de uitvoering, de positie en het ervaren van de beweging maar ook op het loslaten van je prestatiedrang en accepteren van je granzen. Je registreert meer door trager en nog bewuster op je beweging te letten. Je leert luisteren naar je lichaam en naar je innerlijke sensaties en wordt uitgenodigd te observeren, te ervaren en te voelen wat je doet. Op deze manier wordt je bewuster van je lichaam in je dagelijks leven.

Zaterdag (12u)- Didi

Bekijk het uurrooster

Meer weten?

Wil je graag meer info over sporten bij @ The Park? Aarzel niet om contact op te nemen.

Contacteer ons