WorkOuts @ Home

  • De lessen gaan door via een beveiligde link van Zoom
  • Het zou kunnen dat je een gratis Zoom- account zal moeten aanmaken.
  • Je kan tot maximum 1 uur voor aanvang van een les inschrijven op deze website
  • De beveiligde Zoom-link, voor de online les wordt pas 30’ minuten voor de aanvang van de geboekte les per mail naar jou doorgestuurd.
  • Elke les heeft een unieke toegangslink dus moet je telkens de nieuw, toegestuurde link volgen.
  • Wegens veiligheidsredenen is het verboden om deze link door te geven aan anderen!
  • Het is ook verboden om opnames te maken van de lessen.
  • Zorg dat de mails van @The Park niet in je spam- mailbox belanden (zet ons emailadres in je contacten)
  • Eens dat je de link volgt, kom je in een virtuele “wachtruimte” en waar je wacht tot de host (de lesgever), na controle, je binnenlaat.
  • Het is handig wanneer jouw apparaat je eigen naam draagt. Dit kan je aanpassen in je instellingen. Lukt dit niet? Laat de lesgever telkens weten welke apparaat je gebruikt.
  • Je kan je lesreservaties tot maximum 4u op voorhand annuleren enkel via jouw account op deze website.
  • Let op! Annulatie van een les kan niet via mail, Facebook, Instagram of telefoon. Het heeft dus geen zin om naar de lesgevers te bellen, te mailen of te sms-en, want zij/hij kan dit niet meer veranderen in het systeem.
  • Te laat in de les of vergeten tijdig te annuleren? Dan ben je je beurt kwijt en wordt deze aangerekend. 
  • Lessen vinden pas plaats vanaf 10 inschrijvingen. Bij minder aanmeldingen worden lessen geannuleerd en kan je je beurt recupereren.
  • Het uurrooster kan op elk moment aangepast worden door @The Park. Raadpleeg het uurrooster op de website voor de laatste updates.
  • @The Park kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele ongevallen tijdens uw online volgen van onze lessen, noch voor een slechte internetverbinding of andere technische tekortkomingen aan dit systeem. @The Park- team doet uiteraard haar best om u telkens de hoost mogelijke kwaliteit van een les te bezorgen.

;

Uurrooster 

Tarieven

Inschrijven 1u vóór de les via sportwebshop

Spierversteviging en cardio-oefeningen op hippe muziek. Een dynamische les met eenvoudige doch expressieve choreografieën. Geen gewone work-out maar een straffe training met een hoge FUN-factor! geschikt voor iedereen!

Woensdag (10u30) – Katrien

NIEUW: ook op vrijdag (10u30)- Katrien

Misschien ook leuk: Burn en Strong Butt&Ab’s

Een full body work-out voor een strak lichaam, krachtige flexibele spieren en een betere conditie! BBB in een modern jasje.

Woensdag (18u30)  en  (19u30) – Barbara

Maandag (11u) -Barbara

Misschien ook leuk: Strong Butt&Ab’s en Body Tonic

Voor de durvers: intensieve outdoor work-out voor een boost van je conditie en kracht. Deze training gaat altijd in openlucht door! Weer of geen weer, je sport buiten in het groen en ademt de zuurstofrijke lucht van het park in.

Dinsdag (20u) – Bruno

Zondag (10u30) –  Bruno

Verbetering van de lichaamshouding door versterking van de buik- en rugspieren. De pilates oefeningen zorgen voor meer lenigheid, kracht, core stabilisatie en spierbeheersing. De beste work-out om je tegen lage rugpijn te behoeden.

Een toegankelijkere versie(Easy Pilates) van deze les gaat door op vrijdag (11u30) -Tanja

zaterdag (10u) – Didi

Misschien ook leuk: Flow Pilates en yogalates

NIEUW: Deze nieuwe les van Didi zorgt voor super gespierde billen en platte buik. Je verbrandt, je verstevigt en geeft vorm aan je Glamour Body onder begeleiding van stevige beats. We gebruiken daarvoor gloednieuwe Glute Bands maar ook elastieken, gewichten en steps.

Donderdag (19.45)- Didi

Misschien ook leuk: Burn en Cardio Fitness

https://www.youtube.com/watch?v=3Be-MPBCNH0&feature=youtu.be

Hatha Yoga

Deze traditionele yoga waaruit alle overige stijlen en variaties zijn ontstaan is een goeie vorm om mee te starten als beginner. Tijdens de hatha yogalessen worden verschillende inspannende en ontspannende houdingen afgewisseld, en dit in combinatie met bewuste ademhaling en aandachtsmeditatie. We nemen op maandagochtend de tijd om het lichaam op te warmen alvorens we de zonnegroet uitoefenen.

Maandag (9u) en (10u) -Heidi

Hatha Yoga:  (10u30)-  Svetla

Ashtanga Power Yoga

Deze krachtige en dynamische yogavorm is gebaseerd op de traditionele Ashtanga series. Ashtanga yoga bestaat uit een vaste reeks van houdingen (asana’s) die op het ritme van een diepe, bewuste ademhaling in elkaar vloeien. De warmte energie die hiermee wordt opgewekt, zuivert het lichaam en versterkt de spieren. Resultaat: een kalme geest in een soepel en gespierd lichaam.
Dinsdag (20u) – Natasha
Yin Yoga
Combinatie van de actievere houdingen van de Yang- met de zachte aanpak uit de Yin Yoga. Een mix tussen activiteit en rust. We starten met krachtige houdingen zodat we ons hoofd kunnen leegmaken en tegelijkertijd werken aan spiertonus, kracht en stabiliteit. Daarna wentelen we ons in de zachtheid en de rust van de Yin Yoga waarbij de focus ligt op het stretchen van de spieren en losmaken van het bindweefsel.
Kortom, het beste uit twee werelden: tijdens deze les wordt je fysiek uitgedaagd en kom je volledig tot rust.
Dinsdag (21u) – Natasha

Easy Flow Yoga

Een vloeiende yogales, gebaseerd op Vinyasa (yogavorm die meer nadruk legt op de ademhaling) maar zachter en rustiger.

Zaterdag (9u) – Natasha

Power Yoga Flow

Yoga Flow, energieke flow die je batterijen terug oplaadt en je heerlijk doet ontspannen. De yoga stijl is voornamelijk Vinyasa yoga gericht op vloeiende en energieke bewegingen, gecombineerd met geconcentreerde ademhaling.

Donderdag (20u45) Roby

Oefeningen uit pilates en yoga zorgen voor versterking van de spieren rond de wervelkolom, groter bewustzijn van je lichaam, meer souplesse, core stabiliteit en coördinatie.

Woensdag en vrijdag (9u30) – Katrien

Misschien ook leuk: Pilates, Mindful Pilates en Yoga

Een stevige danswork-out op aanstekelijke latinomuziek, fun verzekerd!
Salsa, merengue, reggaeton, samba en cumbia wisselen mekaar af in een stevige tempo. Cardio training wordt afgewisseld met oefeningen die verwerkt worden in de gemakkelijke dans-choreografieën. Zumba is party en sport in elkaar!

Maandag (20u30) Didi

zaterdag (11u) – Didi

Misschien ook leuk: Afro Brazil en Samba Fit

Bekijk het uurrooster

Meer weten?

Wil je graag meer info over sporten bij @ The Park? Aarzel niet om contact op te nemen.

Contacteer ons